tisdag 26 augusti 2008

Tungviktsboxning i Karlstad

Jag sitter och funderar på om jag skulle försöka ta mig ner på galan i Karlstad 5 september. Ett flertal hyfsade tungviktare, om än bara en match där segern är någorlunda oviss. Hade man bott inom ett rimligt avstånd skulle man inte tvekat, men kostnaderna drar iväg när man bor i Lappland. Minst 5000 hamnar nog notan på i slutändan samt en massa timmar att fördriva på tåg och buss. Lingvistikkursen jag läser skulle nog må bra av en sådan resa, det skulle kunna bli 20 timmar pluggande. Om man vore ett gäng kunde man hoppa in i en bil eller minibuss och dela kostnaderna. Någon som är sugen?

Tågbiljett: 1600 Flygbiljett: 4200
Ringsidebiljett: 1000
Boende: 1000

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bor i Götet. Men tveksamt om det är värt besväret ens för mig...

Anonym sa...

Vi får hoppas reglerna ändras så det blir bättre matcher i framtiden.